Fintech & Insurtech Congress
Marka: Fintech & Insurtech Congress
Produkcja: Artemis Creation
Montaż: Mateusz Pietryka
Zdjęcia: PlanMedia
Sprzęt: A7S
Relacja z kongresu finansów i nowych technologii Fintech & Insurtech Congress.
Marka: Fintech & Insurtech Congress
Produkcja: Artemis Creation
Montaż: Mateusz Pietryka
Zdjęcia: PlanMedia
Sprzęt: A7S
Relacja z kongresu finansów i nowych technologii Fintech & Insurtech Congress.
Klient: Mobilis
Produkcja: Krótkie Formy
Montaż: Mateusz Pietryka
Zdjęcia: Krótkie Formy
Sprzęt: GH4 + Phantom 4 Pro
Charakterystyka kontraktu na zakup 60 autobusów hybrydowych firmy Mobilis dla m. st. Warszawy.
Jednym z fundamentów pracy montażowej jest odpowiednia kategoryzacja materiałów, przydatna szczególnie gdy pracujemy na setkach lub tysiącach plików (choć może to ułatwić życie także przy niewielkich projektach). Pliki możemy przyporządkowywać do odpowiednich kategorii (np. dzień nagrań / pomieszczenie / temat / osoby) przez nazewnictwo, opis, czy podział na katalogi. Jedną z metod dostępnych w aplikacji Premiere Pro jest nadawanie klipom, katalogom oraz innym elementom (jak warstwy dostosowania, maty, sekwencje) kolorów. Jak usprawnić ten proces?
Otwierasz Premiere Pro, importujesz plik .Mov i otrzymujesz komunikat „The file has no audio or video streams”. To problem od lat często spotykany na wszelkich forach montażowych. U jego źródeł leży polityka licencjonowania firmy Apple, która jest właściciele formatu, ale nas interesuje przede wszystkim, jak problem można rozwiązać.
Klient: Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie
Produkcja & postprodukcja: Mateusz Pietryka
Zdjęcia: Paradox
Sprzęt: GH5
Zapraszam do obejrzenia relacji z tegorocznego pokazu dyplomowego Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru. Kilkanaście godzin nagrań, ok. 150 sylwetek, kilkaset gości.
Od wersji CC 2018 w Premiere Pro często spotykane są błędy importu plików innych niż media, takich jak pliki XML (lub przy eksporcie z PluralEyes) lub import pojedynczych sekwencji czy też plików projektu (.prproj.) do swojego nowego projektu. Po zaimportowaniu danego pliku po prostu nic się nie dzieje, PP nie wyświetla ani błędu ani pliku.
Tekst pierwotnie został napisany dla agencji reklamowej Social Tigers.
Treści wideo zdobywają dziś Internet szturmem. Na chwilę obecną ¾ całego ruchu sieciowego generują właśnie filmy. Szacuje się, że do 2021 roku będzie to już ponad 80%. W każdej sekundzie na serwery mają trafiać miliony minut nowych filmów, zyskując coraz większy wpływ na promocję firm.
Aby wideo w pełni odpowiadało naszym oczekiwaniom, kluczowa jest właściwa komunikacja z producentem, który będzie je wykonywał. Bez względu na to, czy jest nim jednoosobowa instytucja operator/montażysta, czy też duże studio produkcyjne, musimy klarownie przekazać, jakiego dzieła oczekujemy.